HAVET!! <3

Kom hem från havet för en stund sen. Var ute och käkade på en resturang som ligger i Sävusund (ett sund som ligger kanske en halvtimme (?) från landsort). Grymt god mat!! Rökt lax, jag säger bara det... ;)
Jobbig sjö på vägen dit och frös som en gris (Madelajnen ;) Riktigt mysigt måste jag säga =) Och väl värt ett besök.. ;) man kan tydligen åka nån båt från Trosa... Fast de e ju EGEN båt man ska ta dit ;)
När vi åkte hem igen va det lite "mjukare" sjö och jag fick inte ont i huvudet. Det var mörk så det är svårt att följa alla pinnar som man ska åka efter (om man nu inte vill gå på grund ;P). Men man får följa fyrarna lite då. =)
Det är så sjukt mysigt att åka på havet som är helt becksvart och himmlen är helt mörkblå och se alla fyrar som blinkar... Den coolaste måste i alla fall vara Landsorts fyr. Man ser den på jättelångt håll (kommer inte ihåg va pappa sa =P) och den lyser jättestark.
Jag ÄLSKAR att åka på havet!! Vill förklara känslan men det går inte för nån som inte tycker om de lika mycket som en själv eller inte har vart med om det. En bild säger mer än tusen ord men kan ALDRIG beskriva en känsla för någon som inte var med. Någon som KAN förstå det i sånna fall är Madde.Tror du fattar vad jag menar ;).


Nu en helt annan sak. =P
Imorgon ska jag hälsa på min kusin som bor lite nordväst om Uppsala. Har inte träffat han på jättelänge nu. Saknar han så sjukt mycket!! Det är synd att de blev som de blev den där dagen i augusti, snart 3 år sen. Den veckan var helt sjuk och två stycken tråkigsaker hände ='( Men men, det är sånt som går över endel med tiden. Jaja, jag hoppas att det blir kul i alla fall =) Kommer hem sen på kvällen, får se vad jag hittar på då.. ;)



Nästan framme vid Sävsundet





Om ni vill se fler bilder så får ni gå in på min bilddagbok! Fråga mej om lösen så ni kommer in. Man vill ju ha koll på vilka som kollar på ens bilder.. ;)

Puss och godnatt från en jättetrött Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0