Slappt...

Har vart helt sjukt trött idag (som att någon bryr sig? =P)
Har väl bara legat och tittat på OS hela dagen... Sverige har förresten tagit den första medaljen idag!! Ett silver i cyckel. (Lite ointressant info)

Var och kollade på nynässpelen igår. =)
Kändes konstigt att vara där utan att tävla, blev lite sugen på att hoppa längd.. (a) Men men, jag måste träna lite mer nu så jag kan tävla snart. Kul att Anna slog pers!! Grattis! =D Fick hjälpa till sen med att kratta längdgropen, fick lite ont i ryggen av det tyvärr... "/
Imorgon så ska jag jobba också så jag ska väll upp vid 6 kanske.... Jaja, man tjänar pengar =D

Så nu ska jag hoppa in i duschen så att jag kan gå och lägga mej tidigt (lycka till till mej själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0