Liten update av helgen

Var på grönan i fredags med lite vänner för att fira lilla Martin som fyllde 17 i fredags!! =D GRATTIS I EFTERSKOTT!!!

Det var: jag, Martin, Madde, Jennifer, Oskar, Gärdek, Martins syrra + pojkvän och två av Martins kompisar (Fredrik och Niklas).
Vi hade sjukt kul!! =D (Tyckte jag i alla fall) Visste dock inte att jag var så åksjuk(?).  Åkte Pop-expressen, mådde sjukt dåligt efter den tyvärr, älskar den!! Sen kunde jag knappt äta nått, men åkte den fler gånger i alla fall!! XD
Annars så är jag en typisk berg-och-dalbane-åkare! Gillar att dom har en ny nu (kvasten) fast som alla berg och dalbanor på grönan så är den aldeles för kort!!
Träffade flera stycken som jag känner där också =) En familj från ösmo friidrott som jag känner (bor på min gata också), Amina från Österhaninge friidrott som jobbar där (hon är så söt =)), två från min gamla skola, emil som gick på fria och jobbar där nu och sis men inte minst så träffade jag Cicci på tågstationen!! =D (pratandes i telefon som vanligt XD)

Något som stär mig j**ligt mycket är dock att seven11 butikerna och pressbyråbutikerna stänger INNAN tolv!! Vart sjukt hungrig när vi åkte hem och jag och Johanna ville ha varsin korv och Madde vill ha godis (jag med (a)) men allt var stängt!! Fick åka hem vrålhungrig...

På lördagen var jag sjukt trött och tittade på OS hela dagen och övningskörde ( det gick ganska bra för alla som är intresserade =P). Såg Signe som var ute och cyklade där också, men hon dåg nog inte mig som satt i våran lilla Citroën XD (a)
Såg Elisabethtown på kvällen, ganska söt film må jag säga.

Och idag så var jag och pappa ivåg för att fira min faster som fyller år, svullade i fika (a) och nu sitter jag här franför datorn och slappar, ska väl sova snart. Måste först skicka ett mail för att se om jag ska jobba något den här veckan... Annars så ska jag tälta imorgon!! Hoppas bara att jag har någon sovsäck hemma, men tror att dom fortfarande ligger ute på torö... "/

Kanske kan låna annars... Jaja...
Dröm vackar drömmar mina vänner ;) puss och kram =) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0