Nu börjar skolan väl ordentligt?

Började skolan i torsdags. Det kändes lite konstigt, inte som på riktigt nästan. Ungefär som att vi bara hade haft två tre veckors lov eller något. På fredagen kändes de fortfarande som att vi hade lov.
Jobbade på lördagen, fick svara i telefon, lite nervöst första gången, men det var lite kul. Men jag kan förstå om man tröttnar efter ett tag på att höra samma saker hela tiden.
Åkte hem till Lovisa lite senare efter att farmor och Gammelmorfar hade varit här och ätit middag. Det var lite trevligt =)
Det var kul hos Lovisa också, tills en viss person gjorde en viss väldigt korkad sak...
Nämner inga namn eller något, vill vara lite snäll ;)
Man blev rätt skärpt på en gång då... Men sen mådde jag rätt illa.
Mådde inte super imorse heller, men jag pallrade mig upp kvart över 6 ändå för att åke till jobbet.
Där var det väldigt lungt så vi hade inte så mycket att göra.
Åkte hem sen och klippte topparna (otroligt skönt!) och efter det så övningskörde jag. Jag HATAR start i motlut!! Det är galet svårt, men jag lyckades i alla fall efter x antal misslyckade försök.

Nu måste jag hoppa in i duschen för jag hade nämligen tänkt att gå och lägga mig tidigt idag. Har faktiskt tänkt mig att jag ska försöka vara duktigare med det nu i tvåan. Alla säger ju att den är värst satt, men det ska nog funka.

Puss och kram kexchoklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0