Sista tiden på detta lov

Idag var den absolut sista dagen på lovet... Känns lite tråkigt eftersom att det här lovet har gått aldeles för fort och jag vill hhinna ta de lungt ett tag till =P
Men men, det ska bli lite skönt med lite fasta rutiner och så. Men det är tvåan som gäller nu, det år alla säger är värst, hoppas att det inte blir så jobbigt. Har dock en kul sak inom skolan att se fram emot: språkresan!! =D
Blir väl någonstans i Frankrike, hoppas på min favoritstad Paris. =) (en plats som jag förresten ska åka till måååånga gånger!!)
Ska jobba också, så då blir de mindre tid på helgerna också, men då får jag pengar som jag kan använda till nästa sommar och förhoppningsvis lägga på en resa. =) Om någon vill följa me? ;)

Jaja, nu ska jag ut härifrån och kika på Sex and the city ;) (min last)

Puss och God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0