trevlig =) right?

Har lekt med Madde hela helgen. =)
Kom hem på fredan efter skolan, var sjukt trötta... Men Jespon "övertalade" oss att dra till badberget, Muskan, Ösmobor vet vart de är ;)
Träffade några av mina gamla klasskompisar och några av Maddes gamla... Det var kallt men trevligt där vid brasan =)

Igår, lördag, så var jag, Madde och Jennifer inne på NRJ. Det var lite halvsegt i början, men de blev bättre. Men Jennifer övergav oss vid 9 för Lennart, men jag och Madde tryckte in oss bland folkmassan då. Varmt som tusan men de va kul!! =D
Sen kom vi hem och delade på en Kaktus-lime-sorbet och drinkade litet innan vi stack till den gröna lokalen för lite mer fest, kul nu med och fler amla klasskompisar =)
Idag sov jag och Madde typ hela dagen, trötta som fan.... (a)

Nu väntar jag på att Madde ska ringa mej, måste damsuga litet och sen ska jag sova... =P

"trötter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0