I'm on druggs

Träffade en rolig typ på tåget mot Tumba. Han började prata med mig om en massa saker och klagade på att vi ungdomar inte kunde någon geografi nu för tiden (men vem fan kan alla kommuner i Sverige) Sedan så började han snacka om att hankunda snacka porugisiska efter att ha vart i Brasilien 2 gånger.
Sen sa han ngt sånt här: "Jo du förstår, jag har en tjej som bor där borta. Eller jag har två egentligen men det borde jag inte prata med dig om". Min första tanke va: USCH!! En gammal gubbe på typ 60 år som drar till Brasilen för att knulla små flickor och han såg inte ens rik ut! Han såg mer ut som en alkis =S Men han kanske är ett Mytto (som vissa är...)
Näe han var riktigt snuskig. Sen var han lite förvirrad också. Han skulle till Tullinge, men hade satt sig på fel tåg eller någonting och han lyckades hamna i Haninge. Hade lust att börja asgarva men de kunde jag ju inte göra, lite finkänslig är jag (a).

Jag är ju förkyld som ni vet om ni har hängt med... Hahaha =P Och min hostmedicin innehåller MORFIN. Hade för mig att det var den men jag var inte säker. Själva morfinet försvinner tydligen inte förren efter 3-4 timmar så nu sitter jag är på jobbet lite smådrogad typ. Tror det var därför jag var så sjukt trött på tåget. Men den funkar faktiskt och den är tom ganska god.

Slutar om 3 timmar och då ska jag ner och hämta mina nya jeans! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0