varnar alla för ngt tråkigt...

Har fått ett litet klagomål på att jag skriver alldeles för sällanfrån en person som tror att hon är min "ture love". Du vet vem du är ;)

Så jag tänktre berätta vad jag har gjort idag.. näe jag skojjar bara, inte särskilt kul att höra om min skoldag som ser i princip likadan ut varje dag.. ^^

Helgen var kul i alla fall. Vi lyckas på något sätt alltid rädda den på vårat egna typiska lilla sätt!! ;) Inte riktigt som vi tänkt oss, men solning blev det ändå!
Summa kardemumma av lördagen: Kille i stolpe, Sol, Dissade på NK, Farsta-killen, "du-vet-vem", Loka, rundvandring, popcorn på golvet...

Haha.. ja de e väl bara en enda peron i världen som fattar den där sammanfattningen.. hahahah XD
Men man vill ju inte avslöja allt, eler hur? ;)

Kommentarer
Postat av: L.R - din sanna kritiserare

Det var en makalöst dålig sammanfattning och skam på dig att du publicerar den! Vad tror du Hasse hade sagt om det??

2008-11-18 @ 09:44:32
Postat av: Annica

Hahaha XD

han hade nog inte blivit glad eftersom att han inte hade fattat ett dugg av den.. =P men det är inte meningen att vem som helst ska fatta... =P

puss på dej darling

2008-11-18 @ 21:51:39
URL: http://annicais.blogg.se/
Postat av: L.R - Det var inte det som var meningen ju

Har du fattat vem jag är? :O

2008-11-19 @ 09:03:40
Postat av: Madde

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA du å jag har ALLTID så jävla kuul när vi gör ngt xD På vårat egna galna lilla sätt såklart ;D =P Mihihihihi!

diggar våra minnen, och "du-vet-vem" var det en så jäFla tur att vi snacka mee xD U know it :P

2008-11-19 @ 14:19:12
URL: http://maddeplupp.blogg.se/
Postat av: annica

klart jag vet vem du är din lilla busunge!! =P jag är väl inte dum eller?? ;P





Hahahaha jaa de va en jädrans tur att vi gjorde de madde!! XD phu! =P

2008-11-19 @ 21:34:19
URL: http://annicais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0