Sammanfatta med ett ord: SKRATT

Var hemma hos Christina i lördags med Eleonore, Fanny, Frida, Philip och Mattias. Det var sjukt roligt!
Vi kom dit, käkade midda och efter de blev de lite fika. Vi kunde inte sluta skratta, speciellt inte jag... (a)
vi kollade på film, tyvärr funkade inte ena "/ och så spelade vi lite pictionary och ett annat spel jag inte kommer ihåg vad det heter. Gillar min bild av en groda, så otroligt likt *host*. Måate ge lite cred till Christina och hennes fina gissningar, konjukturssvägningar tex... haha =P

Riktigt kul va det! Men det var lite synd att alla inte kunde sova över. Måste göra det här snart igen!!! =D


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Ja det var verkligen askul, och jag diggar också din groda. Hahah ofta jag ens gissade rätt på det liksom xD

2008-10-19 @ 17:15:36
URL: http://elundbladh.blogg.se/
Postat av: Christina

Ja, men vafan, man måste vara lite kreativ i sina gissningar ;)! Och det såg ju faktiskt ut som konjunktursvängningar :P

Ser fram emot att få komma till dig, och då MÅSTE ju alla sova över :D, ha ha!

2008-10-19 @ 18:18:57
URL: http://christina08.blogg.se/
Postat av: Annica

måste säga att de va jädrans skickligt att svara rätt på den!! haha XD såg ju inte ens själv att det var en groda...



Jadu Christina du är allt kreativ i dina gissningar.. hahaha XD kanske inte fullt normala heller att dom kommer från en 17-åring... =P



Ja precis!!! jag bor ju mitt ute på landet satt.. ;)

2008-10-19 @ 19:20:02
URL: http://annicais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0