back to buisiness

Har inte bloggast på en evighet.. Nån som bryr sig?? Knappast =P
Sitter på jobbet och gör typ ingenting, ingen som ringer så jag har inget att svara på =P känner mig värsta duktig när jag sitter här och jobbar från kl 9(!) slutar om 25 minuter, sen ska jag käka, ensam =(  Ska väl forsätta med Candine, den blir faktiskt bättre och bättre... Fast den är fortfarande ganska svår att läsa...
Synd med igårkväll!! Fan att de va just den här helgen ja skulle jobba!! Jaja, de kommer väl flera gånger ;)

Ha de bäst så ses vi väl om en vecka igen eller nåt! haha ;P


Kommentarer
Postat av: johanna

jag bryr mig :)

2008-09-27 @ 00:32:42
URL: http://j0hannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0